Social Media Icons

PATRICIA BEVC

creative type

Room tour

Kot sem obljubila, objavljam fotografije moje prenovljene sobe. Tisti, ki me spremljate na Instagramu, se vam že sanja kako približno zgleda, tule pa sem zdaj zbrala vse na enem mestu, oz. bolje rečeno, v eni objavi.
Čeprav sem jo že opremila z nekaj dekorativnimi stvarmi, še vedno manjkajo kakšne obešene slike na zidu, pa že nekaj časa iščem kakšen lep kipec Bude, eno lepo lučko na dolgem stojalu za k ogledalu, še enih par okrasnih blazinic ipd. Vsaka stvar v moji sobi je posebej izbrana, kar pomeni tudi to, da mora priti pravi čas, da se ustrezna stvar sploh pojavi v mojem življenju, da jo potem kupim oz. umestim v sobo. Zato je tudi trajalo tako dolgo do te objave. Pri nekaterih slikah sem izpostavila take predmete, ki so nekakšni ''najdenčki'', tako da bodite pozorni na to:)

Ko sem začela s prenovo in zmetala staro pohištvo ven, sem še razmilšljala, da bi bila kakšna stena obarvana, potem pa sem pomislila ''naah, to ni zate, Patricia''. In sem imela čisto prav. Sobo sem dala prebeliti na najbolj bel odtenek bele, ki obstaja na tržišču in vsak dan pomislim, kako fajn je. Fajn je ustvarjat  v taki sobi, poleg tega pa je zaradi bele barve pohištva in sten dosti svetlejša kakor prej.
Mogoče si bom kdaj samo omislila kakšno luštno tapeto nad predalnikom, to pa bo tudi vse.

Poleg lepega okvirja imam tudi neverjetno udoben jogi (visok 28 cm, aw yiss). Zvečer za pravljično vzdušje prižgem moje preljube lučke.

Včasih preživim cel dan tu, če sem iskrena :)

Zame ključna mantra iz DIY črk ter stari zemljevidi, iz stričevega Atlasa iz l. 1978, ki ga zaradi grafike, barv, ki so jih takrat uporabili in nasploh celotnega izgleda res obožujem. Najbrž že veste, da nasploh obožujem starinske stvari.

Neposredno zunaj mojega okna se nahaja figovec, zadaj pa vrtovi in leskovo grmičevje, kar ustvarja tako džungelsko vzdušje. Pa kakšen frišen luft imam zjutraj. Love it!
Zraven fikusa je vintage železna želvica (katere oklep se odpre, da mam noter lahko špangice in gumice), ki mi jo je dal dedi.
Where the magic happens - moja ustvarjalnica ... skratka kotiček, kjer rišem, slikam, berem, pišem, se predoziram s kofeinom ipd. Na mizi je ponavadi poleg nujnih ustvarjalnih potrebščin tudi šopek babičinih rož.

Moj stol iz pleksija, na njem pa kožuh (umetnega izvora) za prijetno in udobno sedenje.
Na predalniku ...
... / luštkana drobižnica in etui za kartice (pri meni se je izkazalo, da je zelo praktično imet gotovino in plastičen denar ločeno)
/ škatlica z najbolj nošenim nakitom
/ slonček iz ene orientalske trgovinice na Pagu.
/ ura, ki sta jo nabavila mami in oči za v njuno prvo stanovanje :)
/ ena izmed mojih čečkarij, uokvirjena (tisto rozasto so bleščice, fyi:)
/zebrica iz Montreux-a
/vintage kozarec za viski, sedaj moj svečnik
Prostor za nekaj knjig, zbirko Vogue-ov, košarice z najrazličnejšimi ustvarjalnimi potrebščinami, dišeče palčke, paleto za slikanje ipd.
Predalnik imam rada lepo organiziran
Krojaška lutka in krilo, ki ga dokončujem. Zadaj lahko vidite, da so na omaro pritrjene poličke, kjer imam nekaj čevljev, torbic in knjig.

Ta omara je res carsko narejena, saj ima na spodnji desni strani še nekaj poličk.
Na stojalu imam navadno obešena najbolj nošena oblačila. Pogosto obesim gor tudi oblačila, za katera sem pozabila, da jih imam, jih potem našla nekje stlačena pod kupom drugih in zato jih kot nekakšen opomnik umestim na stojalo. Saj veste, da ne nakupujem še več kot sicer.

Moja soba je zagotovo eden glavnih razlogov, zakaj se rada vrnem domov iz Ljubljane (poleg Pikice, itak).
Res sem vesela, da se je letos vse tako lepo (dejansko
estetsko) uredilo kar se tiče bivanja. Naletela sem na lepo stanovanje v Ljubljani, pa še doma me čaka lep kotiček, ki deluje spodbudno na moje ustvarjanje in kamor se rade volje umaknem. 

Kaj naj rečem za konec. Mogoče bi happythankyoumoreplease zadostoval. 

Ja, definitivno.

Komentarji

  1. čudovita soba! celo enak predalnik imava :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa je. Se prav vidi, da je vsaka stvar v tvoji sobi, tam z razlogom. (:

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar