Social Media Icons

PATRICIA BEVC

creative type

DIY: rose wall

Včasih so mi vrtnice izgledale preveč klišejsko, zdaj pa so ene mojih najljubših rož. Enkrat sem si že naredila podobno dekoracijo nad posteljnim okvirjem, a je bilo to preveč vabljivo za moja dva mucka in sem jih čez nekaj časa odstranila. In ja, če imate domače živali, jih zna suho cvetje privlačiti, tako da pazljivo :D
Pisalno mizo mi pred igrivimi napadi mačjih šapic uspeva braniti veliko učinkoviteje, saj sem ju (bolj ali manj uspešno) naučila, da je miza prepovedan teritorij za razliko od postelje.

A dovolj o muckih. V tej objavi najdete preprosta navodila, kako ohraniti npr. rojstnodnevni šopek in z njim vnesti nekaj karakterja v prostor.
P.s. Navodila seveda temeljijo izključno na mojih osebnih izkušnjah.




1. Ko pri vrtnicah opazim prve znake venenja, jih vzamem iz vaze in osušim del stebla, ki je bil namočen v vodi. Pri tem je ključno, da stopimo v akcijo še preden bi se cvetovi v šopku upognili navzdol. Na tej točki stebel še ne krajšamo, odstranimo pa vse liste in stranske vejice (no, jaz včasih kakšnega pustim za bolj razgiban efekt). 

2. Cvetovi se najlepše posušijo, če vrtnice zvežemo po dve, do največ tri skupaj. Tako ohranijo bolj polno obliko. Jaz jih zvežem skupaj z bombažno vrvico - stebla povežem tako, da so med seboj črvsto skupaj (a ne preveč), a vrvico pustim tako dolgo, da jo lahko kasneje enostavno obesim na obešalnik. Če imaš pri tem težave, lahko stebla enostavno združiš z navadno elastiko. 

3. Vrtnice obesimo obrnjene navzdol in počakamo 2 - 3 tedne, da so cvetovi popolnoma suhi. Obešalnike z vrtnicami je najbolje obesiti tako, da se ne dotikajo ničesar drugega in v nek prostor, ki ga ne uporabljamo pogosto in je dovolj zračen, da se lahko cvetovi posušijo (in ne zgnijejo). Vrtnice lahko sušimo tudi v prostoru v katerem ni veliko svetlobe, še bolje pa jih je sušiti v čisti temi, saj se tako barva vrtnic lepše ohrani. 

4. Po 2 - 3 tednih so cvetovi posušeni. Jaz stebla prirežem na cca. 10 cm, pri čemer je treba s cvetovi ravnati karseda previdno, saj so zaradi sušenja krhki. Pograbiš samo še kakšen okrasen selotejp oz. washi tape in vrtnice so pripravljene.

Po mojih izkušnjah se lahko takšna dekoracija obdrži do približno enega leta (odvisno od tega, koliko je okrašen kotiček nagnjen k prašenju). Good luck!



Komentarji