Social Media Icons

PATRICIA BEVC

creative type

The perks of being a student

Študentska leta naj bi bila ena izmed taboljših. Vsaj tako pravijo. Med tem ko prvega stavka zaenkrat še ne morem potrditi (prav tako pa ne zanikati), sem zadnjič razmišjala o vseh stvareh, v katerih sem se zadnja leta izboljšala in/ali so plod z mojega živjenjem v Ljubljani.


  • postala sem mnogo boljša v teku na kratke razdalje. Če bi med študijem obstajalo kaj takšnega kot je športno-vzgojni karton (pa hvala bogu ne:), bi sedaj najbrž dosegla svoj top rezultat v teku na 60 m, kar je posledica večkratnega tekanja za trolo. Prav neverjetno je, kako začnejo v mojem stanovanju z vidnega polja izginjati stvari kot so ključi, obvezne študijske potrebščine za tisti dan, druga nogavica ipd., ko se približuje skrajni čas mojega odhoda. Pravzaprav pa grem zdaj, ko je na Slovenski tisti butast obvoz tako ali tako raje s kolesom.
  • lahko bi bila prvakinja v ekspresnem pospravljanju in pakiranju. Ena ura do odhoda vlaka? Ni panike, v tem času lahko pomijem posodo za cel teden nazaj, razkužim kopalnico, razvrstim smeti na mešane in organske odpadke, vsaj za silo posesam po tleh ... Ob vsem tem pa mi rata še spakirati kovček in študijske potrebščine, ki jih bom potrebovala čez vikend. 
  • iznašla sem (zame) čisto nove oblike prokrastinacije. Kdaj se odločim posodobiti že malo zaprašen blog? Med izpitnim obdobjem in to tri dni pred izpitom. K sreči na mojem faksu nimam veliko predmetov, kjer je izpit pisen oz. se moram zanj učit, ampak kadar se moram spravit za zapiske, raje načrtujem svojo kariero, proučujem življenske poti ljudi, po katerih se zgledujem, dekoriram stanovanje, zapisujem svoje življenjske cilje ... no, če pomislim je to še kar koristno. Razn dejstva, da bi se res mogla učit.
  • kdo sploh rabi klasična gospodinjska orodja? Not me. Primer - kadar sva imeli s cimro še neodprto steklenico vina ali steklenice piva sva nekako pozabili, da se odpirač pač ne pojavi v kuhinji kar sam od sebe. To naju seveda ni ustavilo, da ne bi prišli do vsebine steklenic in tako sva uporabili vse možne načine, ki vključujejo stvari kot so vilice, papirnate brisače, krpe, okensko polico ali fantovske mišice. Sva pač odločni.


There you go, plod mojega današnjega odlašanja:)

Jutri mi bo žal.

Komentarji

Objavite komentar