Social Media Icons

PATRICIA BEVC

creative type

DIY: porisane skodelice

Predstavljam vam enega mojih najljubših “naredi-si-sam”-ov: skodelice porisane s permanentnim markerjem. Izdelala sem jih že za par rojstnih dnevov, pa tudi drugače se mi zdi izvrstna ideja, saj je ustvarjalnih možnosti neskončno.



Kakšen je torej postopek?

1. Priskrbi si enobarvne skodelice in permanentni marker.
V tej objavi uporabljam sicer originalen Sharpie, sem pa že delala z Edding črnim markerjem (model 3000), ki jih prodajajo v Müllerju.
Pomembno je, da pred risanjem skodelice očistiš, da rišeš na čisto površino in odstraniš morebitne nalepke iz trgovine.


2. Odloči se za motiv. 
Sama najraje pograbim skicirko in se odločim, kaj bom načečkala. Za več namigov vtipkaj “sharpie mug” v iskalnik na Pinterestu!


3. Poriši skodelico. 
So. Much. Fun! Če se slučajno zmotiš, lahko narisano zbrišeš z detergentom za posodo ali alkoholom (še dobro, a ne?). Pomagaš si lahko z majhnimi šablonami oz. selotejpom (ki ga pred naslednjim korakom obvezno odstraniš!)




4. Segrej pečico na 180°C.
Pozor - skodelice daj v pečico že na začetku, ko se pečica šele segreva! Na 180°C jih pusti 30 min, nato pečico ugasni in pusti, da se skodelice ohladijo skupaj z njo (zelo pomembno!!). Tako se izogneš razpokam.
Tokrat sem eksperimentirala tudi z barvnim Sharpijem, kar pa se ni izteklo čisto po načrtu, saj je moder marker zbledel. Morda zato, ker ne bazira na olju, morda pa zato, ker sem pečico segrela na višjo temperaturo. Ups. :)


5. Uživaj v čajčkanju, kofetkanju ali razveseli koga z unikatnim darilom!
Marker se sicer utegne izbrisati, če ga peremo v pomivalnem stroju, zato svetujem, da pomivaš DIY skodelice samo na roke. Če se ti zdi, da se barva ni dobro prijela, lahko postopek ponoviš.






Good luck!

Komentarji