Social Media Icons

PATRICIA BEVC

creative type

Good vibes


*

Par mesecev nazaj sem se domislila, da bi rada mela en neonski napis v sobi. In kdor me pozna ve, da če si nekaj zamislim, se to mora zgodit oz. bom nekako, ne glede na vse, našla način da to izpeljem. Malo sem raziskovala koliko stane, če daš naredit dejanski neonski napis (saj veste, iz stekla in vse), pa me je malce minilo, po tem pa se je zgodilo še izpitno obdobje in sem morala ves svoj lajf, vključno s to idejo, dat na pavzo.
Nato sem na Amazonu odkrila neke DIY svetleče zadevščine, ki so bile za začentno eksperimentiranje v mojem na novo odkritem hobiju cenovno veliko bolj udobne, kasneje pa sem s pomočjo sošolke odkrila še tale EL wire (hvala, Mateja!:)). 

Pri nas je ponudba tovrstnih žic sicer bolj skromna. Hotela sem popolnoma belo žico, tale je resnici malce bolj modrikasta, vendar vseeno boljša kot preostali dve možnosti (oranžna in rdeča, eew). 
Sama žica ima, kot lahko opazite, tudi nekaj pomankljivosti, saj se je ponekod, najbrž zaradi zvijanja, zarotirala tako, da izgleda žarek prekinjen. Pa tudi ni tako enostavno oblikovati črke, kot sem imela vtis na začetku (pravzaprav sem se pošteno namučila, da vse skupaj izgleda pribljižno berljivo). 

Zaenkrat sem napis izdelala na platno: napis sem oblikovala s pomočjo (kilometrov) selotejpa in ga prišila z laksom.  Kdo ve, morda ga bom kasneje izdelala na kakšen lep kos lesa, pa tudi nikakor se ne morem otresti ideje, kako hudo bi izgledalo na golem opečnatem zidu ... vsekakor bom s tem še eksperimentirala, ker sem se totalno navdušila!

Wish me luck!



* novo čtivo v moji zbirki lepih knjig. #GIRLBOSS, i love you!

Komentarji

Objavite komentar