Social Media Icons

PATRICIA BEVC

creative type

Digital love

Predstavila bi vam rada nekaj grafičnih kreacij, ki sem jih naredila v obdobju zadnjega leta. 
Ideje za njih pogosto dobim ob zelo naključnih dogodkih, nato jih načečkam v skiricko in dokončam/izdelam v Ps.

“Cimre v dobrem in slabem” je enkrat rekla Petra. 
Zavedam se slovnične nepravilnosti v stavku, vendar se mi je zdelo najbolje da obdržim originalni citat, ki je zaznamoval najino cimrsko življenje. Kot cimri si pomagava v slabih trenutkih (ki bodisi vključujejo vse od brutalnih kupov učnega gradiva, zlomljenih srčkov do zdravstvenih težav) in se veseliva druga za drugo v dobrem (pogosto ob šalici kofeta, kozarcu vina...). 
Petri sem tudi podarila tudi oukvirjen print in nekoč bi rada izdelala citat še v družbi drugih motivov za vas, vse cimre tam zunaj, ki si stojite ob strani v dobrem in slabem in dekleta, ki držite skupi! 


“Forget about the box” je moj osebni think outside the box, hkrati pa se je največkrat potrebno zavedati, da škatla še kar obstaja. Tu se bom s filozofiranjem raje ustavila. :)


“Where do they go?”
Kam gredo? A mi lahko pojasni kam zares gredo vse te stvari??? Ko sem pakirala za na morje sem imela mini popi*ditis, ker nisem več našla niti ene špangice, moja toaleta pa je premogla zgolj eno zaprašeno gumico, ki sem jo izbrskala izpod predalnika. Ne glede na to kakšno zalogo si nabavim pa mi redno izginjajo tudi svinčniki, kemični svinčniki, po ena nogavica, pa tudi trzalice za kitaro očitno dobijo noge ko nihče ne gleda.  Where do they go? bi se po mojem mnenju moral uvrstiti ob bok vprašanjem kot so zakaj je nebo modro? ali iz česa je pravzaprav temna snov v vesolju ... prosim, dajte Nobelovo nagrado komurkoli, ki bo rešil to uganko.


Zadnji, a definitivno ne najmanj pomemben je moj logo, ki sem ga izdelala že pred časom, a sem se ta teden zares zavzela, da sem ga spravila v digitalno obliko. Žal ni najbolj ustrezal poziciji na naslovu mojega bloga, zato je banner bele barve, a mi je tale temno-siva verzija zelo pri srcu in jo definitivno nameravam uporabljati (najverjetneje le v manjši velikosti).


Upam, da vam je kaj od tega všeč, še bolj pa upam na to, da bom lahko takele printke nekoč lahko prodajala pod svojo znamko.

 *fingers crossed*

Komentarji