Social Media Icons

PATRICIA BEVC

creative type

Plants are friends

Zadnjih nekaj tednov sem se parkrat potikala po Ljubljanskem botaničnem vrtu. Kontrast med stekleno in železno konstrukcijo ter rastlinami, ki se bohotijo znotraj nje me zmeraj znova očara. 
Pa še ful top je notr. :)

Ta teden sem se tja odpravila s fotoaparatom, da si naredim en lep moodboard za projekt na faksu in zdelo se mi je vredno objavit nekaj nastalih slik.

Spodaj pa lahko najdete nekaj ozadij za računalnike in pametne telefone, ki sem jih izdelala iz mojega fotografskega gradiva. Enjoy!










Ozadja:
/1 (Breathe) 
/ 2 
/ 3 (Try less)

/ 4
/ 5 (bloom)
/ 6 (try less)

Za konec naj vam še pojasnim mojo “try less” mantro (iz 3. in 6. ozadja). Gre za zelo preprosto filozofijo, ki mi je neznansko olajšala življenje in počutje, morda utegne tudi komu izmed vas. Manj prizadevanja, poskušanja in trudenja na sploh ne pomeni več lenarjenja, le manj anksioznosti, rinjenja z glavo skozi zid in manj vrveža v glavi. Pomeni pa več prisotnosti, več energije in dopuščanja stvarem, da gredo tam, kamor jim je namenjeno. 

Try less, be more.

(ful zenovsko, I know)


Komentarji