Social Media Icons

PATRICIA BEVC

creative type

“Catch the last wave”

Včeraj sem se v zgodnjih jutranjih urah vrnila iz potovanja v Lizbono in današnje kislo vreme je bilo kot nalašč za urejanje fotografij. 

S cimro sva tja prispeli prejšnjo sredo, kjer sva bivali pri dveh prijateljicah, ki sta bili tam na izmenjavi. Prvi dan se fotoaparata še nisem dotaknila, saj sva z letalom prispeli popoldne in so se najine turistične dejavnosti zares začele šele naslednji dan.

Day 2: streets of city centre
Pisane ulčice starega jedra Lizbone. Očarljivo!



spot the kitty :)




Rua Nova do Carvalho by day, Pink street by night 














Day 3: trip to Belem











Day 4: Christo Rei and 25 de April bridge




Day 5: Costa de Caparica
Namočila sem tačke v Atlantski ocean in poskusila surfat. Poudarek na poskusila
Močni valovi niso bili tako idealni za začetniško uro surfanja, a sem se imela neizmerno fajn. Kot bi trenil, se je naša lekcija iztekla in ko je naš inštruktor zaklical “catch the last wave!”, sem pomislila, da je to idealen opis mojega potovanja v Lizbono, saj sem najbrž ujela zaden val prijetnih temperatur letos.







Day 6: castles of Sintra and Cabo da Roca
Za Sintro bi si najbrž morala vzeti vsaj še enkrat toliko časa. V njeni bližini se nahaja kopica gradov, od katerih smo si ogledali najznamenitejšega, pa tudi najbol turističnega. Bolj kot notranost gradu me je prevzel ogromen park, ki ga obdaja (za kar pa mi je že zmanjkovalo baterije, kar je res škoda, ker je poln tropskih ter subtropskih rastlin, lepih ribnikov in luštnih rastlinjakov). 



Zadnje procente baterije sem namreč šparala za to: najzahodnejša (in potencialno najlepša) točka Evrope - Cabo da Roca.






Kr nazaj bi šla!

Komentarji